{ SKIP }
圖:互聯網
POSTED ON 02 Oct 2017
每個月有幾日女朋友都會變得特別難頂,一邊呻M痛仲要一邊發你脾四,奈何男人冇子宮,根本唔知M痛有幾痛,唯有問句︰「你有冇事呀?」、「要唔要飲杯熱水呀?」……但對於呢啲「講完好似冇講」嘅廢話,女朋友只會發多幾錢重脾四。唔想再畀個臭西……梳,我指臭四女朋友當狗咁鬧,作為男友,呢啲時候,有咩應急方法呢?有網民就列出一系列應對守則,就咁睇,應該係最尾嗰點會最work。


1. 除咗問「痛唔痛」之外,可以多啲同理去氹下佢︰「乖,係咪好唔舒服呀?」、「睇你個樣一定好唔舒服,不如瞓喺度休息下?」


2. 與其叫佢飲水,不如自己快手快腳煲定啲桂圓紅棗茶、生薑糖水,又或者準備定止痛藥畀佢。


3. 自動自覺幫佢準備熱水袋或者暖包放喺肚上面。


4. 如果手頭上咩都冇,咁就畀佢一個warm hug又或者將對手搓熱,幫佢敷住個肚。


5. 如果佢仲有心情,就講下笑話氹佢開心,但注意唔好引佢大笑,因為一大笑佢就會痛死……


6. 如果女友叫你收聲唔好煩佢,咁你就默默地喺佢視線範圍內等候,隨時聽候佢差遣。


7. 女友M到時任何情況下都唔好激嬲佢,要放低姿態,盡可能遷就下佢。


8. Download記錄經期嘅APP,提醒女友月經前唔好食凍嘢。


9. 打自己嘅蛋蛋陪女朋友一齊痛。


10. 唔好要女朋友,搵過個男朋友。


世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022