{ SKIP }
文:MenClub 波特先生  圖:互聯網
POSTED ON 02 Oct 2017

施丹呢個名字,相信對於作為球迷嘅你又點會覺得陌生,球員時代曾帶領法國國家隊勇奪世界盃,成為法國球王,而其出色嘅技術亦為佢帶黎「球場藝術師」嘅美譽。除左球員時代成就輝煌之外,近年佢亦成功成為皇馬領隊,而短短時間佢已經助皇馬連奪兩屆歐聯冠軍,成就絕對不比球員時代低,可以話施丹就係人生勝利組嘅代表之一。



不過,就算點成功人都總係有污點的,而施丹最大嘅污點相信就係2006年世界盃決賽上嘅「世紀頭槌」啦。當時施丹以核心身份帶領法國隊再次打入世界盃決賽,而對手係意大利,戰至加時110分鐘,雙方仍然踢成1:1之際,施丹突然用頭撞低意軍中堅馬達拉斯,後者即時痛苦倒地,而施丹則被球證即時以紅牌驅逐離場。最後,法國隊喺互射12碼中落敗,而施丹亦只可以眼白白睇住意大利捧盃。賽後,呢位傳奇球員亦正式宣佈掛靴,結束球員生涯。


而近日,現年45歲嘅施丹接受訪問時就講到呢一次「世紀頭槌」,對於自己生涯最後一場比賽以咁嘅方式結束,佢自己亦感到相當後悔。施丹表示:「我對此並無感到半點自豪。我不會因這事而感到驕傲,特別是對於個啲為足球貢獻良多嘅年輕人、教練及義工。不過,這就是我生涯及生命中的一部份,呢啲就係喺生涯入面並唔愉快,但我地又必須接受及消化嘅事。」


對於呢次錯誤,施丹明顯感到自責及後悔,但呢啲都已經成為過去,相信佢亦都喺呢次錯誤入面學到唔少野,而就係呢啲經歷先造成今日呢位偉大球員兼教練於一身嘅傳奇。就好似李健和咁講,最緊要堅持,你捱得過就會好大機會取得成功!


Netflix真人版《ONE PIECE》去年播出後大受歡迎,更於全球多國奪得收視排行榜冠軍,唔少都影迷紛紛期待第二季早日推出。據最新消息,第二季將於今年6月開拍,並於2025年內播出。 據外媒《Deadline》報導 ...
hobby
【影視】真人版《ONE PIECE》預計6月開拍明年播出!《波西傑克森》編劇加入製作
25 Apr 2024
《Deadpool Wolverine》仲有3個月就正式上映,預計會有大量MCU角色及名人客串演出,最近就有消息指Chris Evans亦會回歸,不過就唔係扮演「美國隊長」,而係《神奇4俠》嘅「霹靂火」。 近日著名爆料人「 ...
hobby
【MCU】傳Chris Evans將以「霹靂火」身份客串《Deadpool & Wolverine》
25 Apr 2024