{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 21 Dec 2017

唔少情侶都會選擇大時大節帶另一半去見家長,可能因為冇事冇幹就去見家長未免太過尷尬,揀正「冬至」、「聖誕節」等等節日,算係有啲「藉口」去見下家長。老老竇竇,有邊個唔想見家長時可以喺對方心目中留個好印象呢?不過如果係第一次見家長,少不了會太緊張太在乎,可能搞到自己更騰雞唔知點算好,結果成件事變成一鑊泡。外國網站《Bustle》就列出多項見家長時嘅注意事項,如果你嚟緊都要見家長,不妨參考一下先。


穿著得體
每個人都有不同喜好嘅打扮,不過話晒第一次見家長,都係選擇大眾都較易接受嘅得體打扮比較好。


主動幫手
去人哋屋企做客,為咗表示你係一個有禮貌嘅人,最好都係開口問下有咩要幫手,畀個好印象另一半嘅父母。


讚伯母嘅廚藝
就算係客套說話都好,有邊個唔鍾意畀人讚,如果伯母親自下廚,多少都要讚下對方手勢。


要有禮貌
邊個父母會唔鍾意有禮貌嘅人?正所謂「禮多人不怪」,呢啲時候做多實好過做少。


見面前向另一半探定口風
見人家長最怕就係講錯嘢又或者DEAD AIR,所以去拜訪之前,最好向另一半探定口風,睇下到時有咩講得,有咩唔講得。


一定要討好媽媽
話就話爸爸係屋企嘅一家之主,不過其實真正嘅大佬係媽媽就真……(好似係)


帶禮物去見人
去拜訪世伯伯母,兩手空空邊似樣,多少都帶份禮物去見下人好啲。


投入對話
而家個個都係低頭族,玩少一陣電話都唔得,不過見家長時,一定要忍住唔好係咁玩電話,要盡量投入對話,仲要多啲眼神接觸添。


唔好飲太多
開心時通常都會飲返杯,不過記住唔好過晒火飲太多,以免人哋父母以為你係個酒鬼唔識節制。


唔好曬恩愛
就算你同另一半幾SWEET都好,要記住你女朋友始終係人哋個女,你喺人哋父母面前係咁搞住人哋個女,成件事幾咁尷尬。


表現出你想了解佢哋
去人哋屋企做客,唔好過於生保,好似唔想同佢哋接近咁,多啲參與話題,積極融入圈子,表現出你好想了解佢哋更多,想同佢哋成為一家人咁。

世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022