{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 21 May 2015

香港地表面上係一個開放嘅地方,但其實內裏其實都仲係一個保守到爆嘅地方--唔好講咩,淨係講當年文青讀緊書時上嘅所謂「性教育堂」,淨係同你講咩係睪丸陰莖子宮卵巢都算啦,連Condom都冇教你點用,搞到文青當年對住人生第一個Condom迷惑咗十分鐘,差啲要上網查先搞得掂!到大過咗,日日叫你做個負責任男人嘅唔係仁科百華都算、楊千嬅我都收貨啦、點知竟然係元華!咁你話啲後生仔邊到聽得入耳呀!



為咗宣揚安全性行為,「關懷愛滋」就成立咗個「有種部隊」,近期仲搵黎AV女優「京野Julia」親身來港做各位嘅性教育老師,拍片教授各種性知識。其他嘢我唔敢講,但我好肯定Julia對於男士下體嘅認識就一定比你深--話哂人哋做咗咁多年女優,真係乜L都見過;你又會有幾可以下近距離觀察一個男性下體呀?自己嗰抽都見唔到啦!

今日公開嘅宣傳片,更加重演咗多個經典AV劇情,包括「時間停止器」同「透明人間」!


黎緊六月開始,「有種部隊」就會發佈一連五集嘅,作為男人,在公在私都應該要留意下嘅!講到呢到,文青特然諗到樣嘢,莫非當年學唔教我哋用套,係因為開放到冇諗住要我哋用……所以咪話佢教得唔好囉!

京香Julia愛の教室 X 有種部隊


世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022