{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 06 Jul 2015

星期一返工,又會見到班同事。返咗咁多年工,同事之中真係咩人都有,有啲可以超越同事關係,同你變到老友鬼鬼;有啲工作經驗較耐,當正自己係揸Fit人的老屎忽;有啲完全受唔住打擊,話兩話就喊嘅新人……睇下你身邊有邊啲同事可以對號入座?



1.放假都約出去玩

其實同呢種同事的關係,已經唔係工作伙伴咁簡單,直頭係朋友。間唔中又會相約一齊出去玩,又會講吓老闆同事嘅壞話,最安心係唔怕畀對方出賣,唔係朋友係咩丫你話?

2.老屎忽
呢種人已經喺公司做咗好耐,基本上將公司當成自己的養老院,返工偷吓懶都冇咩所謂。不過雖然佢哋平時睇落好似懶懶散散,但有咩危機時刻問佢哋,佢哋通常都可以好快諗出解決方法。

3.玻璃心人
呢種同事通常年紀較輕,危機處理能力係0,但係自尊心就極高,話佢兩句就會崩潰,之後就會默默辭職……

4.固執鬼
呢種人有自己嘅的處事方式,其他人好難改變佢過分自我的想法。不過好彩,多數呢種人嘅能力都好強,唔會有咩手尾要你執。

5.小綿羊
同玻璃心人唔同,小綿羊深知自身能力可能不足,識得低下頭請人幫助,就算畀人鬧都默默承受,虛心學習,如果冇出過咩大問題,小綿羊其實都幾得人鍾意。

6.開心果
通常都係傻大姐嘅角色,唔單只間唔中同大家一齊出去玩,有時返工見同事士氣不振,開心果都會適時搞好氣氛。

7.世界仔
天生嘅交際高手,但自己嘅事就收收埋埋。任何時候都唔好同世界仔作對,因為佢哋將來多數都會成為老闆心腹。

8.姣婆
返工唔知做乜,發展辦公室戀情才是正經事吧。


世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022