{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 08 Oct 2015
就憑文青於一個月內三次寫佢,你就知道原名「宇都官紫苑(宇都宮しをん)」、依家換咗經理人公司、再換埋名之後又當新人出道嘅「Rion」嘅吸引力有幾大!佢嘅(回歸)首隻AV早幾日就上咗市,賣得有幾好大家都估到、好唔好睇大家亦都應該心中有數。但原來成套嘢最好睇嘅部份大家可能完全忽視咗--就係一開始嘅女優訪問


話說S1旗下每一個新人女優嘅第一隻作品嘅頭幾分鐘,基本上一定係「初脫」再加訪問環節。具體啲講、八九不離十就係個女優喺鏡頭面前一邊答啲「你今年幾歲」、「你同幾多個男人做過」之類嘅簡單問題,一邊(懶係)含羞答答咁喺鏡頭面前全裸嘅部份。我唔知你哋平時嘅習慣係咩,但文青就從來都係直接飛咗佢嘅。再加上Rion今次係「再出道」,咁理論上就應該更加無聊。點知S1今次唔知壞咗邊條筋,竟然決定瘋狂吐糟呢位「再」出道嘅「新人女優」!


根據台灣AV達人一劍浣春秋嘅介紹,「旁白哥(通常訪問問題是以旁白形式出現於畫面之上)」一見到Rion除咗上身衫,就問

「點解個胸咁熟口面?」


「點解你唔怕醜?」

「難道你很習慣大家望實你的胸部?」

「我以前有見過很像你的女人呢…」


縱然全世都認得佢係邊個,但Rion目前係「新人」,而且明顯因為同之前嘅經理人公司有協議,所以唔可以認自己就係「宇都宮」,於是就只好傻笑回應。而Rion用「神之乳」為男優服務之後,旁白哥又再出動!今次直頭係拎咗「宇都官紫苑」嘅作品出黎問:「你真係唔係佢?」結果Rion就唯有耍手擰頭話唔係…


甚至黎到「初Sex」環節,男優「南佳也」出場嘅時候,兩個人居然寒暄起上黎:「好久不見,最近過成點?」

「嗯,承你照顧了。」

然後旁白哥又走出黎話:「乜你哋識嘅咩?」

於是兩個人又改口:「初次見面,你好!」


AV黎講,咁嘅拍法都真相當有創意,話唔定遲啲會有「宇都宮紫苑xRion」嘅神之合拍片添喎?

順帶一提,我咪話Rion轉咗經理人公司嘅?而新經理人公司就係同波多野結衣一樣嘅「T-Powers」。有咩咁特別?特別在「T-Powers」除咗夠大之外,最出名嘅就係經常會將旗下女優推下馬(即拍攝無碼作品)。換言之,可能係不久嘅將來,我哋最期待嘅畫面就會出現…嘿嘿嘿嘿…


圖片及資料來源:AVno1


拍寫真係唔少日本女星進入娛樂圈嘅契機、跳板,所以當佢哋累積到足夠人氣之後,唔少都會直接「寫真引退」,轉去做演員或者節目藝人。不過近年就興起一陣「回鍋熱」,唔少於2010年代出道、已經遠離寫真多年嘅女星,都 ...
girls
【深夜】出道十週年回到原點 「筧美和子」新寫真「零P圖」展真實樣貌
29 Apr 2024
大部份幕前工作,其實都係向大眾賣緊一個「幻想」,尤其係「偶像」類嘅幕前工作,就更加要營造一個「我屬於你(哋)」嘅感覺先可以留住Fans。亦正因如此,萬一偶像被爆有(疑似)緋聞,輕則事業受挫,重則就被團體處 ...
girls
【深夜】與Fans私交被退團 校服美女「石井優希」再出發
29 Apr 2024