{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 10 Feb 2016
你心目中嘅完美女神究竟有咩特質?要樣靚身材正?要活潑好動之餘又有恬靜氣質?又要有愛心同時又有少少麻甩?咁你有冇見過咁嘅女仔?我有!我真係有!不過係喺網上見過!佢就係Irene Chang!


再一次,其實係old news is so 唔識串架啦!早於2014年頭,當時就讀台灣亞洲大學嘅「圓圓」Irene就已經被台灣網民放咗上PTT。當時嘅「封號」乃係「逆天妹」,原因除咗因為佢樣靚身材正之外,佢仲係一個精通鋼琴、識吹長笛同拉大提琴嘅音樂才女。而且佢當時喺亞洲大學讀嘅乃係幼兒教育!即係佢係一個又靚又好身材又識音樂又會教小朋友嘅女仔!仲唔係完美!?

圖片:PTT


未完架!因為除咗以上嘅靜態活動,佢仲好熱愛做運動!唔單止成日做瑜珈,所以身體柔軟可以擺出各種姿態,而且早前佢Post出一張後背圖,仲露出兩個性感腰窩--唔知咩係腰窩?唔緊要呀!反正就係好性感啦!


事隔兩年,Irene貌似就已經從亞洲大學畢業,目前就去咗倫敦就讀。facebook上嘅相都由各種自拍外拍變成歐洲風光。不過無變到嘅就係佢依然都係咁索!我唔得啦!我又戀愛啦我!


Irene Chang on facebook

icicbaby on instagram


日本採用三學期制,所以學年嘅最後一個學期會於3月完結,換言之依家呢個時間就係學生們畢業嘅季節,當中當然有已經年紀輕輕就已經出道嘅寫真女星。好似今晚要為大家介紹嘅呢位「矢野ななか」咁,就係應屆高中畢業生 ...
girls
【深夜】剛剛高中畢業!LEVEL不同的「矢野ななか」
27 Mar 2024
時下年輕人觀念開放,隨便打開個IG碌兩碌,都可以見到啲女網紅/KOL著比堅尼影相拍片供大家欣賞。不過即使係隨便一本雜誌都會有泳裝寫真嘅日本,其實都有較為保守嘅女仔。好似今晚要介紹嘅呢位「吉田伶香」咁,佢人生 ...
girls
【深夜】人生初比堅尼 「吉田伶香」處女寫真二連發
25 Mar 2024