{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 01 Jul 2016
日本的寫真女星我哋訪問過好多,AV男優如清水健我哋都訪過,而對上一個AV女優,係來港宣傳、匆匆會面嘅彩美旬果。今次喺北村同健一郎努力下,終於又迎黎第二個AV女優,今次更加係有偶像資歷、當今AV界門面擔當第一人嘅三上悠亞,如果我話我唔興奮,就係呃你嘅!


作為一個名副其實「睇AV大」嘅男人,面對一名如日中天、號令天下嘅女優,衝上頭腦的除咗一腔熱血,仲有一堆疑問。尤其當你了解三上悠亞嘅出道經過,又或者佢嘅「前身」係咩人,今次嘅訪問就更加係個窺探偶像由「明」轉「暗」之間心情起伏嘅好機會。但奈何三上悠亞同佢嘅經理人就不太願意提及佢嘅「過去」,所以本來預備好的問題,最後能問出口嘅,只有一些閒話家常。


例如,本來嘅問題係問:「你最擅長什麼?」看似一個普通題目,但問及一個女優,成件事係咪即刻好有畫面?但最後我哋得到嘅答案,係好認真嘅「最擅長」。

「我最擅長的東西是…與其說是最擅長,應該該說是我喜歡做的事。我小時候就很喜歡唱歌跳舞,而這也是我現在的工作,所以我想我最擅長的就是唱歌和跳舞吧?」



聽到三上悠亞話自己嘅工作係「唱歌跳舞」,識得笑其實幾好笑。咁就令我諗起之前去台灣訪問「劍大」一劍浣春秋嘅時候,曾經同佢講起三上悠亞呢位大物女優。當時劍大的意思係三上悠亞就係黎做天后嘅,但其志向並不僅限於此。由佢經營自己嘅方法,就可以得知佢想借女優呢個身份成為踏板,劍指大中華市場,情況就同早前嘅波多野結衣一樣。而兩者嘅其中一個共通點,就係面對海外觀眾時,都刻意淡化自己嘅女優身份。或者,呢個就係佢唔太願意回答有關女優工作問題嘅原因。



「我是一個很樂觀的人…嗯…我想也會有人說我比較我行我素,因為我的性格是不會放棄,而且經常也很有精神!我想和現在一起工作的人和粉絲們去到一個新的境界,具體點來說就是希望世上不同地方的人也可以認識我。不只是日本,也可以踏足到日本以外的國家工作。」


「我曾經到過香港兩、三次,果然夜景與傳閒中一樣,十分漂亮,還有『飲茶』也很好吃。因為我是個很喜歡美食的人,所以去不同國家時,吃到當地的美食時我會很高興。之於香港的男性嗎…我對他們的印象是很多很時尚的人!哈哈這樣說可以嗎?我覺得他人們穿得很時尚呢!」


「我有養兩隻狗,日常生活中最喜歡做的就是跟牠們玩。而且最近我迷上了按摩,尤其是腳底的穴位按摩!按到令我痛的話我會覺得很痛快很爽呢!」黎到訪問嘅尾聲,終於迎黎一個能夠讓一眾麻甩佬泛起陣陣遐思嘅答案。


訪問完三上悠亞,有冇對佢有更深一層認識?或者有、或者冇。或者今次嘅訪問就如我哋欣賞佢嘅作品一樣,不在乎天長地久,只在乎曾經J夠…I mean擁有。


正如好多香港女仔唔需要進入主流媒體、單靠IG就可以有數以萬計Fans,日本當然亦有類似嘅網紅。好似今晚要介紹嘅呢位「早乙女かな」咁,佢既唔係啲咩寫真女星、亦冇接受過媒體訪問,甚至連自己嘅維基百科專頁都冇,但 ...
girls
【深夜】日本大尺度網紅 「早乙女かな」 流量密碼竟係呢個部位
26 Apr 2024
話說日本有一種寫真女星定位,叫做「ミニマムグラマラス」(簡稱ミニグラ),當中「ミニマム」即Minimum,意指呢位女星身材嬌小;「グラマラス」即Glamorus,通常係指身材豐滿,兩者相加即係「又細又大」、直接啲講 ...
girls
【深夜】又細又大! 娃娃臉地盤工頭「堀みなみ」轉職寫真!
26 Apr 2024