{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 24 Dec 2016

喺12月24日嘅個鐘數你都仲有時間拎起個電話黎睇深夜系列,好明顯,你同我一樣都係一條溝唔到女嘅可憐虫,今晚又要食自己。不過睇你個款都唔係第一年一個人過架啦,衰啲講句你都慣架啦?

其實一個人過有咩唔好?只要你夠想像力,唔使使錢買聖誕禮物、唔使Book聖誕大餐、甚至唔使硬食聖誕價位嘅百佳維記,你都可以擁有溫暖柔情的聖誕。不過有啲視覺幫助又會令到個想像真實啲嘅,所以接下來嘅呢幾分鐘(自己知自己事呀),就請你深呼吸,著夠衫,並且準備好你的左手,讓我為你介紹來自台灣嘅蘇小立!



睇睇佢啲相,你就知道蘇小立唔係只會令你「小立」咁簡單。蘇小立係一個全職台灣模特兒,憑住一頭性感捲髮、明亮嘅大眼睛、修長嘅美腿成功俘虜超過10萬Facebok粉絲,若果單以名氣黎計,已經係屬於明星級嘅模特兒。正如佢嘅Facebook粉絲專頁名稱「洋娃娃女孩」一樣,蘇小立有住精緻嘅五官,而且身材雖然唔算暴力,但纖細嘅腰身、J死人嘅長腿,依然係陪你渡過平安夜嘅好選擇!


嗱,圖我就搵埋比你,氣氛我都幫你Set好哂,淨返落黎嘅嘢就靠你自己想像啦!

蘇小立 on instagram

洋娃娃女孩〃小立 on facebook






日本女仔著遍身材好,相信大家都知,所以大家睇日本妹時不時都會爆出一句,「啲日本妹究竟食咩大?」而從今日要介紹嘅呢位「南みゆか」身上,大家就可能會搵到答案啦! 去年11月年滿18歲、今年 ...
girls
【深夜】日本女仔究竟食咩大?「南みゆか」話係食飯!
24 Apr 2024
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024