{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 01 Jan 2017
上星期就同大家介紹過日本《週刊Playboy》名義上嘅2016年最後一期,但大家都知日本啲週刊(甚至月刊)嘅期數係亂過亂大郎,所以實際上2016出嘅年最後一期(名義上嘅2017年第一、二期),就係上個星期一先出。而為咗呢次年終期《週刊Playboy》都算落足本,因為佢哋搵咗五個最能代表《週Play》嘅寫真女星一齊影咗輯相,當中包括大家最鍾意嘅石川恋、做過我哋MenClub Girl嘅片山萌美、我最喜歡嘅山地まり、巨乳寫真偶像柳ゆり菜(柳百合菜)同棒球少女稻村亞美!


今次呢輯相嘅主題係跨年!五人先身穿比堅尼扮成喺31日十二點就會識郁嘅櫥窗公仔,再喺櫥窗中擺出性感甫士。之後就轉去轎車中開派對,我見到中間有個位,係咪比我坐架?


最後五個人就著上白色比堅尼瞓哂喺到任你揀,咁你會揀邊個呢?








日本女仔著遍身材好,相信大家都知,所以大家睇日本妹時不時都會爆出一句,「啲日本妹究竟食咩大?」而從今日要介紹嘅呢位「南みゆか」身上,大家就可能會搵到答案啦! 去年11月年滿18歲、今年 ...
girls
【深夜】日本女仔究竟食咩大?「南みゆか」話係食飯!
24 Apr 2024
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024