{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 20 Feb 2017
近日天氣回暖,陽光普照之時其實頗有春意,如果香港係個會落雪嘅地方,或者依家就係春暖雪消嘅時候。不過今個春天,除咗遍地白雪會離開大家,我們仲要對另一位「雪」講聲再見——佢就是AV女優横山美雪。


或者大家會奇怪:唔係喎,我好耐冇見過佢有新作啦喎,佢唔係引退咗好耐啦咩?的確,横山美雪喺2014年年尾宣佈引退,到2015年3月推出引退作之後就算係「引退」咗,不過佢呢種引退方式只能算係「AV引退」,即係唔拍新作品,但又會喺Blog、社交網站同Fans互動、出席下不同場合甚至攝影會等等,不過佢上個星期就喺Blog到宣佈正式,由2月19日起刪除所有社交網站帳號,正式回歸做一個平凡人。


横山美雪於2008年於kawaii*出道,係少數有高學歷(某大學法律系肄業)嘅女優,英文亦相當唔錯。出道之後憑住冶豔外貌站穩陣腳,後來更加由kawaii*「升級」到同屬北都嘅「Ideapocket」,與當時AV界另一位阿雪「美雪ありす」成為一時瑜亮。不過真正令人驚訝嘅唔係佢喺AV界嘅成績,而係佢拍AV,拍到會成為自己經理人公司嘅股東之一,所以就算公司「Funit」係會將女優推去拍無碼片,佢自己依然係倖免於難。而且佢仲有指甲美容同酒吧等幾項副業,生活都唔成問題。


至於點解要突然「完全引退」,横山美雪本人就冇解釋,不過台灣嘅「劍大」就推測佢可能係要展開下一階段嘅生活,所以先要同建立咗八年嘅女優身份告別——簡單啲,即係佢可能要嫁人啦!既然係咁,我哋就祝福佢生活愉快、美雪幸福啦!




正如好多香港女仔唔需要進入主流媒體、單靠IG就可以有數以萬計Fans,日本當然亦有類似嘅網紅。好似今晚要介紹嘅呢位「早乙女かな」咁,佢既唔係啲咩寫真女星、亦冇接受過媒體訪問,甚至連自己嘅維基百科專頁都冇,但 ...
girls
【深夜】日本大尺度網紅 「早乙女かな」 流量密碼竟係呢個部位
26 Apr 2024
話說日本有一種寫真女星定位,叫做「ミニマムグラマラス」(簡稱ミニグラ),當中「ミニマム」即Minimum,意指呢位女星身材嬌小;「グラマラス」即Glamorus,通常係指身材豐滿,兩者相加即係「又細又大」、直接啲講 ...
girls
【深夜】又細又大! 娃娃臉地盤工頭「堀みなみ」轉職寫真!
26 Apr 2024