{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 17 Mar 2017
上年可以話係AV界嘅多事之秋。先講壞事就先後有前女優「藤原ひとみ」,「香西咲」指控經理人強逼拍片,然後又有露天拍攝作品被告、再引伸出近月無碼界嘅風波,就咁睇可以話係一片黑暗。但另一邊廂,AV界就因為好幾個名字,漸漸由檯底興趣變成主流話題,而其中兩個最重要嘅名,或者就係「三上悠亞」同「高橋しょう子」。三上我哋之前就訪問過、又搞過見面會,而下星期我哋就會做埋「高橋しょう子」嘅訪問,集合當今AV界兩大山脈!


「高橋しょう子」原名「高崎聖子」,今年24歲佢到上年1月之前都仲係一個當紅嘅寫真女星。當時嘅佢憑住唔錯嘅樣貌以及誇張嘅G級身材,有「未來日本寫真界救世主」之稱,好多人都認為佢能夠成為寫真界嘅巨星,所以無論喺少年雜誌如《週Play》、八卦雜誌如《Friday》、以至各大電視台都有機會見到佢嘅身影,如果只係論出道前嘅人氣分分鐘高過 SKE48出身嘅三上悠亞。


不過一切去到2015年9月就有翻天覆地嘅改變。當時日本有八卦雜誌以隱藏式攝錄機拍到高崎聖子以10萬Yen一晚嘅價格進行援交嘅片段,雖然後半部真正埋牙嘅部份矇到咩都睇唔清,但前半部份就能夠清楚見到佢同人談論起交易,亦有網民話認得出佢個胸型同粒癦。自此高崎聖子形象盡毀,直到2016年1月就宣佈引退。亦都係呢個時候坊間就流傳佢會轉拍AV。


去到上年二月,一手推三上悠亞落海嘅MUTEKI就成功推埋高崎聖子下海,於是讀音相似嘅「高橋しょう子」就驚世現身,旋即成為AV界嘅兩大台柱。至於佢第一次拍攝究竟係咩情形、自認早晚要各自慰一次嘅佢最鍾意係咩體位?咁就要留意我哋黎講嘅專訪啦!





日本女仔著遍身材好,相信大家都知,所以大家睇日本妹時不時都會爆出一句,「啲日本妹究竟食咩大?」而從今日要介紹嘅呢位「南みゆか」身上,大家就可能會搵到答案啦! 去年11月年滿18歲、今年 ...
girls
【深夜】日本女仔究竟食咩大?「南みゆか」話係食飯!
24 Apr 2024
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024