{ SKIP }
文:MenClub William
POSTED ON 10 May 2017
喺香港食Omakase,10道菜都已經挨近$1000,如果去到15道菜,價錢仲會再高,假若閣下喺中環食嘅,相信都要好不幸地地加乘10%先落到樓。近排開咗間新嘅日本料理餐廳,主打價錢唔過千嘅Omakase,


呢間隱身在中環商廈樓上的新店,賣點當然就係主打廚師推介的Omakase晚餐菜單,價錢相當實惠,13至15道菜的Omakase只是$900,你以為價錢set到咁低就將價就貨?食材都係根據貨源情況,每天由東京直飛香港的食材,今日咩材料靚就食邊樣,由香港壽司師傅Edwin Ng主理,曾師承Sushi Hiro的Hiro San及香港日本人俱樂部的Masashi Suzuk,來頭唔惹少。


牡丹蝦配醬油、蝦膏及蟹膏


炙燒梳子魚壽司

海膽三文魚子飯

只於午膳時分提供的吞拿魚三重奏魚生丼 - 黑吞拿魚(akami)、吞拿魚腩(aburi)及免治吞拿魚,三重口感。



店舖靈感源自日本銀座的Sushi Aozara Sandaime,座位極少但供應價廉物美的壽司,享用20件亦只需$800,所以店面的經營理念和設計亦向該店致敬。
Sushi Ono鮨野
地址:香港中環史丹利街11號9樓
電話:5989 5429
營業時間:12:00nn - 2:30pm;6:00pm - 10:00pm(星期日及公眾假期休息)



對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023