{ SKIP }
文:MenClub William 圖:MenClub
POSTED ON 21 Jul 2017

講起美式漢堡,毫無疑問一定搵返間殿堂級嘅美式餐廳,首推喺香港已經有28年歷史嘅Dan Ryan's。咁多年嚟可以話奠定咗大家對美式餐廳嘅印象,碟碟菜式都屬大件頭,漢堡當然唔例外,咁啱餐廳嘅亞太區行政總廚Frank本身最美式漢堡好有研究,搵佢講啱晒!



總廚Frank話齋:「大件頭!用牛肉去做!就係美式漢堡嘅特色!」無理由咁簡單,究竟美式漢堡肉用嘅係咩材料?「一定係牛肉,仲要用兩個唔同嘅部位,各有比例。」他接著解釋,首先要有65% 牛肩肉shoulder clod ,平時都屬於多運動,肉質實淨纖維多,肉味濃,常用作絞肉; 35% 牛腩肉brisket,腩位雖然屬牛肉中纖維最多,最常作炆炖的處理,但Frank保留部份脂肪,為漢堡扒提供適當油分。



將兩種肉粗攪拌之後,再用手打成漢堡形狀,燒之前一刻先落自家製味料,其他調味包括蛋、麵粉,一概不加,享受純粹肉感。


燒肉扒都要打格仔

想做到傳統美式風味的漢堡扒,唔好諗住用屋企塊普通煎Pan就得。Dan Ryan’s 廚房的Charcoal Grill 炭坑爐,溫度高達500度,明火更有燒烤香。燒法亦有橋妙,所謂的「格仔式」燒法,先燒一面,利用炕爐的條紋,將漢堡肉面燙至微焦,再換上方向,令塊肉燒到均勻。想吃Medium 的生熟度,總共燒6分鐘,擔心拿不準熟度?探佢中心溫度,約130度即可。



配菜嫩口爽脆先至好

個包都要留意,自家食譜取Brioche 法式包,由本地烘焙坊製作,只落牛油、蛋、麵粉,走鬆軟路線,組裝之前先要烤過,再搽上醬汁,有蛋黃醬、酸瓜同香草。車打芝士是美國最常見的芝士,經典唔會錯,趁漢堡扒煎好放上去,微微溶化。其餘則要有牛油生菜、蕃茄、紅洋葱數款新鮮蔬菜,貪佢嫩口爽脆,食到個口感之餘,亦為這個龐然大物解解膩。





Chi-Town Combo $298

一次過食齊餐廳最美式的頭盤,焗薯片、炸洋葱圈和水牛城雞翼,奉籲各位一句,四人以上先好叫,因為最初食得太興奮,後期飽到震......


Dan’s Classic CheeseBurger $158

店中皇牌,正如總廚Frank所講,份量大,單吃漢堡肉已覺得飽。包身鬆軟,肉扒調味得宜,不會搶走肉味的風頭。芝士另可選高達芝士、藍芝士、瑞士芝士等。


Delux Chili Burger $188

另一道典型的美國味,就是加入墨西哥Jalapeño的辣肉醬漢堡,不算太辣,每啖都有些微刺激,好辣者必點。

Milkshake $90

食漢堡當然要配最地道飲品,有雪糕有忌廉,甜度高,極濃極稠。坦白講除非你有美國人的胃口,我飲完呢杯都飽咗6成。


Dan Ryan’s Chicago Grill
地址:香港太古城道18號太古城中心1期3樓311號舖
電話:2845 4600



對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023