{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 31 Jul 2015
大家有睇開文青寫火影,都知我對呢套嘢有幾咁不滿--漫畫後期神展開、說好的三部曲唔見咗、電影版出完又開《BORUTO》、到我準備好接受BORUTO,佢喺外傳漫畫又神隱,真係吐糟點滿載。所以我一見到《BORUTO》電影又有新預告,我本來就準備好繼續吐糟架啦,點知呢。


佢一開波,唔係再講BORUTO個又識出咗咩招、又或者敵人係邊個。而係同大家回顧一下《火影》咁多年黎嘅經典情節。令你不禁又諗返起當年睇住嗚門由一個「吊車尾」孤兒,奮發圖強成為一個忍者嘅動人情節,到最後同佐助有情人終成眷屬,再加埋首主題曲,真係莫名奇妙就有啲想喊。


最後仲有岸本(今次我冇記錯啦)老師嘅留言,大意就係話漫畫連載完咗,佢就已經將所有心力放哂落去今次嘅劇場版之中,亦都已經畫唔出更好嘅嘢啦。

其實岸本早排都講過,真係唔會再畫《火影》,而佢目前最想做嘅嘢就係同老婆補返新婚旅行。咪先?佢唔係結咗婚好耐啦咩?係呀,佢話個仔都有BORUTO咁大啦,但都未去到新婚旅行,所以大家放過佢喎。



人就係咁,佢喺你身邊嗰陣你當佢唔係一回事,到佢真係要離你而去你又會唔捨得。不過,唔好以為我唔會吐糟--又話係《BORUTO》預告,BORUTO本人去咗邊?仲唔係成功「悟飯化」?




近年全球卡牌潮玩市場急速增長及擴張,據TechSci Research於2023年11月發佈的「集換式卡牌遊戲市場」調查報告,2022 年全球集換式卡牌遊戲市場價值為 64 億美元,到 2028 年更預計會高達101.9億美元。因應呢股熱潮, ...
hobby
【玩物】全港首個最大型卡牌及珍藏品展 「GRADE 10亞洲巡迴卡展」
19 Apr 2024
若收購成功,Sony Pictures將獲得《Mission: Impossible(職業特工隊)》、《Top Gun(壯志凌雲)》、《海綿寶寶》等一系列著名IP。
hobby
【影視】消息指Sony Pictures及投資管理公司Apollo正洽談聯手收購派拉蒙
19 Apr 2024