{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 21 Mar 2017
我再重伸一次,近排我真係對黑膠好有興趣,所以留意多咗關於唱盤嘅嘢。而近日我就見到呢一部由荷蘭公司「Miniot」設計,目前於Kickstarter集資緊嘅「Wheel」唱盤啦!


「Mininot」本身主要推出設計簡約嘅木製Apple 配件,例如iPhone或者iPad殼咁。而「Wheel」就係佢哋嘅新嘗試,秉承一貫簡約嘅風格,「Wheel」嘅外型就真係一個正中間有支棍仔嘅「輪盤」,唔見到有唱臂、唱頭等等正常應該要有嘅部份。其實佢就係巧妙地將一切部件都收埋喺個機座入面,再用隻黑膠遮住(所以係播緊隻黑膠向下嗰面)。除咗慳位之外,更加可以用隻黑膠黎保護脆弱嘅唱針唱頭,美觀實用兩相宜。


又Miniot亦冇犧牲音質,佢哋使用咗Audio Technica出嘅AT95E唱頭,再接上以原塊桃花心木整嘅唱臂,得出一種豐富而溫暖嘅音質。而操控方面就全靠成部嘢唯一突出黎嘅嗰支棍仔——摸下佢個頭係開始/暫停、扭動係較大細聲、向左/右撥係上一首/下一首。另外佢仲有RCA接口,亦可以用藍芽或者3.5接口外接其他裝置。


呢個概念係咪好美好呢?不過都代價都唔平,最平嘅選項都要568歐元,即係4700HKD先買到,好就好在佢預計年尾就出到貨——如果佢冇秉承埋Kickstarter一貫延期嘅傳統就係囉。
Kickstarter
Netflix真人版《ONE PIECE》去年播出後大受歡迎,更於全球多國奪得收視排行榜冠軍,唔少都影迷紛紛期待第二季早日推出。據最新消息,第二季將於今年6月開拍,並於2025年內播出。 據外媒《Deadline》報導 ...
hobby
【影視】真人版《ONE PIECE》預計6月開拍明年播出!《波西傑克森》編劇加入製作
25 Apr 2024
《Deadpool Wolverine》仲有3個月就正式上映,預計會有大量MCU角色及名人客串演出,最近就有消息指Chris Evans亦會回歸,不過就唔係扮演「美國隊長」,而係《神奇4俠》嘅「霹靂火」。 近日著名爆料人「 ...
hobby
【MCU】傳Chris Evans將以「霹靂火」身份客串《Deadpool & Wolverine》
25 Apr 2024