{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 12 Apr 2018
講起東京旅行,大家著重嘅都係「食玩買」,「瞓」從來都唔係一個重點環節,只要地點方便、夠位畀大家放下行李就已經合格有餘。但如果你想享受一下與別不同嘅酒店,喺涉谷區新開嘅「Trunk」就係一個好選擇。

Trunk位於涉谷區神宮前,大約係山手線涉谷、原宿兩個站之間。酒店以「社交(Socializing)」為主題,強調日本以至涉谷區本身嘅特色。所以不論係酒店內15間各有特色嘅客房中的傢俱裝飾、以至餐廳用的食材、咖啡全部都係日本製造。房間內迷你酒吧的食物飲料、牆上的藝術裝飾品來自涉谷區本身,酒店內甚至仲有間專門出售涉谷區精選物品的店舖。真係要住客由內到外都感受一下涉谷區嘅特色。

房間大小就由一人到8人不等,每一間都有各自嘅設計及特色,每次入住都可以有另一番感受。價錢方面,最平嘅單人房大約為32300Yen 一晚(約2370HKD),最貴可容納8人嘅Dinning Suite要超過62萬Yen(約45000HKD)一晚。
Trunk-Hotel
主打多項AI功能嘅華為Pura 70系列上周正式開賣,多個型號短時間內被搶購一空。不過,有用戶就發現機內嘅AI修圖功能,竟然可以去除部份衣服,生成出性感激凸身材,引起網民熱烈討論。事後華為回覆傳媒,承認AI演算法 ...
tech
【科技】華為手機AI一鍵修圖功能變「一鍵脫衣」引熱議!官方:已修復漏洞
26 Apr 2024
當每一個時裝潮流品牌都為了迎合 Y2K 復古熱潮紛紛推出頭戴式耳機,但 Neighborhood 瀧澤伸介卻反其道而行,推出一款名為「GP-N3NH」 的攜帶式唱片機,向 8、90年代的音樂和時尚文化致敬。 ...
style
Neighborhood 推出攜帶式唱片機:向8、90年代大熱的 Columbia GP-3 黑膠唱片機致敬!
26 Apr 2024