{ SKIP }
文:MenClub I Am Deep D  
POSTED ON 18 May 2018
平常我哋聽嘅廣東話歌,填嘅詞大部份都係用書面語嚟填,但其實都有好多格外精彩嘅廣東話歌係用正統嘅廣東話口語嚟填嘅!我哋發現,好多用口語嚟填嘅詞,都有種草味—―草根味,雖然講唔出咩大道理,但就有一種親切感!以下廣東話入詞嘅名曲,我哋將佢哋分為三個系:

(1)MK情人系

(2)食嘢系

(3)懷舊系

(1)   MK情人系

MK情歌相信大家都聽過,諸如兵仔苦等女神,愛人唔要自己好L心酸,都係MK系情歌嘅一大標記,至於口語入詞嘅MK情人系歌曲,主要係用第一身同愛人講嘢嘅方式嚟描述嗰種MK情懷:

《你講你愛我》 主唱:Twins

金句:「你講你愛我/講我知你愛我/話佢聽你愛我/等佢知道佢錯」

評價:呢首歌係講兩女爭一男嘅,但呢種要「當住條女面攬下我,等條女知你愛我多啲」嘅諗法真係MK到令我諗起MK活地阿倫葉念琛嘅電影。

《你唔愛我啦》 主唱:李彩樺

金句:「是但啦/算數啦/唔煩你啦/無人錫我啦」

評價:膾炙人口嘅膠歌一首,將港女嗰種煩膠同無理取鬧共冶一爐,聽完想打人。

另外仲有兩首比較冷門,都係由黃偉文執筆,同埋識食到極嘅鄧建泓主唱,係以MK男嘅角度氹返女友嘅,可惜Youtube冇片畀大家睇。

《怕咗你》   主唱:鄧建泓   

金句:「怕咗你/我講對唔住呢一次/當我唔啱」

評價:可以用嚟回應返講《你唔愛我啦》對白嘅港女。

《你咪當我傻》  主唱:鄧建泓   

金句:「係你最傻/唔係我/你有冇認真諗過」

評價:氹唔掂唯有來硬的,通常犯賤嘅女人會受呢套。

 

(2)   食嘢系

食嘢系嘅歌唔多,但食嘢食紅嘅歌都唔少,例如係秋官首《香港料理》,至於用口語嚟玩嘅廣東歌就有:

《食軟雪糕》  主唱:莊冬昕

金句:「食軟雪糕/雪糕/雪糕/好味好味好味好味道」

評價:洗腦歌嘅經典。

《請你食麵》  主唱:吳綺珊、麥皓兒

金句:「麵麵麵麵麵麵麵麵麵/請你食麵」、「食麵好比友情的喻意」

評價:食麵關友情乜L 嘢事。

 

(3)懷舊系

其實好多70、80年代嘅歌都係用口語入詞,仲要係用極正宗嘅廣東話!

《蝦妹共你》  主唱:許冠英

金句:「蝦妹共你 我開親口會夾條脷/實在一睇到你就冚身爽死」

評價:又脷又爽死,都幾意淫,I Love It,同埋曾有高登巴打改咗做咸濕歌,唔好以為我哋唔記得。

《賣身契》  主唱:許冠傑

金句:「我發起啷黎/會將你墊屍底/認真巴閉」

評價:啲詞好有本土味,「啷黎」、「墊屍底」、「巴閉」三個呷嘅韻都係用廣東話口語詞,而家好少見咁道地嘅詞喇!

 

主打多項AI功能嘅華為Pura 70系列上周正式開賣,多個型號短時間內被搶購一空。不過,有用戶就發現機內嘅AI修圖功能,竟然可以去除部份衣服,生成出性感激凸身材,引起網民熱烈討論。事後華為回覆傳媒,承認AI演算法 ...
tech
【科技】華為手機AI一鍵修圖功能變「一鍵脫衣」引熱議!官方:已修復漏洞
26 Apr 2024
當每一個時裝潮流品牌都為了迎合 Y2K 復古熱潮紛紛推出頭戴式耳機,但 Neighborhood 瀧澤伸介卻反其道而行,推出一款名為「GP-N3NH」 的攜帶式唱片機,向 8、90年代的音樂和時尚文化致敬。 ...
style
Neighborhood 推出攜帶式唱片機:向8、90年代大熱的 Columbia GP-3 黑膠唱片機致敬!
26 Apr 2024