{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:MenClub
POSTED ON 04 Nov 2016

有「迷幻王子」之稱嘅Yoga(林宥嘉)出名非常唱得,當年喺台灣歌唱選秀節目《超級星光大道》中,已經好似漆黑中嘅螢火蟲一樣,咁鮮明,咁出眾!不但多次奪得佳績,更係節目開播以來,第一位獲得兩次25分滿分嘅正式參賽者,佢嘅歌聲喺台灣及香港傳媒間都有高度好評。


雖然Yoga於音樂事業巔峰期離開樂壇,入伍服兵役,但粉絲一樣冇忘記Yoga嘅聲音,繼續支持佢。2016年,闊別四年,Yoga以新專輯《今日營業中》強勢回歸,身為鐵粉嘅MenClub編輯Kay同小雲都興奮到要跟去採訪,仲係咁R影合照添~Actually,講得「強勢回歸」,專輯團隊陣容絕非等閒之輩,淨係講有Eason陳奕迅教Yoga唱廣東話歌,已經夠勁抽啦!





離開樂壇四年,人大咗,經歷多咗,途中仲去當兵,Yoga同以前比,一定有所改變,單單係入伍一事,已經對佢有許多新啟發,例如服兵役時第一次剃光頭,發現原來自己額頭好高!(笑)當然~除咗呢啲新「啟發」外,喺音樂路上都有新嘅體會︰「服兵役的時候,聽不到音樂、看不到電視,所以身邊不會有那麼多外面的聲音,就覺得很無聊……於是我常常自己哼一些旋律給自己聽,所以反而在服兵役期間會很容易寫歌出來。」 Yoga仲話,由於入伍時真係太少機會睇電視,所以當長官搬個電視出嚟開心些牙時,大家都會爆興奮,普通一首歌都會令佢聽到有「觸電」嘅感覺,佢都好希望自己可以做出令人咁有Feel嘅音樂,相信以Yoga嘅實力及才華,要令大家聽到「耳朵懷疑」絕對0難度啦!


可能就係基於呢種信念,新專輯《今日營業中》先得到「零負評」美譽,可謂Yoga史上一大突破!「很多樂評聽了這張專輯後,幫它取了一個名字叫做『零負評』。我一開始以為『Lin Fu Pin』是誰呢?以為是一個跟我一樣姓『林』的人,原來他們的意思是這張專輯有很多朋友給了好評, 所以叫『零負評』專輯。 這也是個突破,因為對我來說,之前沒有專輯被稱讚過『零負評』。」







的而且確,大家對新專輯評價都好好,但Yoga今次嘅成功絕非靠彩數,佢堅係出心出力出盡奶力去籌備,甚至自己處女擔任製作統籌,務求令專輯十全十美。對於第一次任製作統籌,Yoga笑言仲以為老闆之後佢就係最大粒,想點就點,可以舞人做嘢,但原來完全唔係呢回事︰「因為我是製作人又是歌手,所以這張專輯會不會成功都是我造成的,所以我壓力很大,然後在錄音室裡常常『謝謝老師、謝謝大家~要吃什麼呢?』跟我想像中不一樣,有點被騙的感覺(笑)。」 結果由邀歌、創作、討論歌詞同編曲方向、混音到最後母帶完成等等,每一個過程,林宥嘉都要親力親為去參與其中。


除咗Yoga嘅努力,今次新專輯班底都非常威威,Yoga邀請咗長岡亮介、陳奕迅、林夕、黃偉文、吳青峰、陳珊妮、小安、施人誠、林家謙、Jerry C、荒井十一、Eric Kwok、黃中岳、丁世光、陳信延、陳惠婷、鄭楠等等音樂人,聯手完成《今日營業中》。當中香港人最留意嘅,就係專輯入面首次收錄咗廣東歌《壞與更壞》。


喜歡Yoga嘅人都知道,Yoga一直以來都熱愛廣東歌,所以今次自己揸旗製作新專輯,佢好希望可以擁有屬於自己嘅廣東歌,於是誠邀Eric Kwok為佢寫歌,並膽粗粗詢問偶像陳奕迅有冇興趣幫Yoga負責配唱製作。為咗對得住Eric Kwok及Eason嘅幫忙,更為咗對得住自己嘅心願,Yoga非常認真咁密密練習廣東話,而《壞與更壞》對Yoga而言,亦有好特別嘅意義︰「這是我很想回饋歌迷的心情,因為要去當兵,又四年沒有發專輯,所以我想如果還有機會做音樂的話,試用一種更接近他們的語言去唱,便想到要唱廣東歌。」








不過對Yoga私心而言,《壞與更壞》製作期間最開心當然係可以同偶像Eason合作,見到偶像之餘,仲要坐隔離教唱歌,Yoga開心到一個點,內心小鹿亂撞,但基於專業又唔可以表露出嚟。不過,興奮還興奮,Yoga話Eason真係教咗佢好多嘢︰「比如Eason會教我這個地方唱平一點或往下一點,聽起來會更加優雅,而且他清唱也非常好聽!」好聽到點?好聽到Yoga嘅同事都無視佢,忘我地讚頌Eason,反而Yoga唱成日都冇人讚佢,搞到Yoga都唔知好嬲定好笑,不過既然係自己偶像,當然心甘命抵啦~



Venue︰The Luxe Manor
Make up︰Omix B
Hair︰Walter Chan @hc Taiwan 
Video︰Ricky@MenClub
Photo︰Sam@MenClub


不論你對ViuTV持有甚麼態度,你都不能否認它近年為香港娛樂圈捧出一群至少有話題性的年輕面孔。單論《全民造星》系列就為大家「貢獻」出Mirror、Error、P1X3L、Collar四隊組合,再加MC張天賦、Mansonvibes 張進翹、A ...
people
【MenClub People】鍾意,己經夠啦 - Johnny Hui 強尼
30 Sep 2022
第一次親眼「見到」洪嘉豪,是去年年尾在Jace (陳凱詠) 的演唱會上。雖然當晚他只是作為觀眾於台下睇Show,但每到Jace準備邀請嘉賓上台時,我旁邊就會有個不知名男觀眾,不停用洪嘉豪欠他錢沒還似的語氣大叫「洪嘉豪 ...
people
【MenClub People】一步一腳印 - Kaho Hung 洪嘉豪
04 Jul 2022