{ SKIP }
文:MenClub 軾條鉄  
POSTED ON 12 May 2017

霸氣美國總統Donald Trump,唔知你點睇佢這半年任期如何。但在紳士西裝界,侵侵就經常招人話柄,事關你望一望佢着住套平平凡凡嘅suit都好,佢條tie的長度,永遠是長得離奇。


要知道基本西裝學問,認為打tie的長度去到腰帶對上半吋左右為之standard。不妨參考一下男神Ryan Gosling

站立看的話,Donald Trump的領呔長度大概去到褲鏈位置。



坐住睇的話,Trump條tie直情條scarf咁條條fing咁滯……



雖然fashion嘅嘢好個人,但囂張的Trump可能太多敵人,或者係西裝衛道之士睇唔過眼,於Twitter開了一個名為「Trump's Ties」的account,全程將Donald Trump條tie改圖,變成水蛇春咁長來恥笑佢。講真,每幅圖表情十足,鬼佬最buy呢種幽默。

不過就算你點改圖都好,呢位自《飛黃騰達 The Apprentice》,人所共知是霸氣十足的Donald Trump,又點會聽你勸。更何況,有人都撐佢話,呢成個西裝look只不過停留在1980年代的standard,Donald Trump都70歲有多,唔通仲理自己打tie夠唔夠fashion咩,射多兩支導彈好過啦!













當每一個時裝潮流品牌都為了迎合 Y2K 復古熱潮紛紛推出頭戴式耳機,但 Neighborhood 瀧澤伸介卻反其道而行,推出一款名為「GP-N3NH」 的攜帶式唱片機,向 8、90年代的音樂和時尚文化致敬。 ...
style
Neighborhood 推出攜帶式唱片機:向8、90年代大熱的 Columbia GP-3 黑膠唱片機致敬!
26 Apr 2024
作為法國老字號頂級傳統手工皮鞋品牌,Paraboot 不僅用料和造工上乘,而且舒適百搭,令其深受不少成熟男士和古著愛好者的愛戴,經典地位無可動搖。可是 Paraboot 並沒有因當下的成功而滿足繼續「食老本」放緩腳步, ...
style
在鞋面添上「陰陽」圖案,令 Paraboot 帆船鞋變得更有型?
25 Apr 2024