{ SKIP }
文:MenClub Kay Pang 圖:互聯網
POSTED ON 18 May 2017
大概去到某個年紀男人都會收起當初嘅稚氣,由年輕鍾意Eye-catching嘅設計,變得愈嚟愈重視細節同品質,設計最好愈簡單愈Long-lasting,例如由英國設計師Margaret Howell所成立嘅Lifestyle系時裝品牌MHL.,正正就是這一類型嘅牌子。



今季與Converse再度聯手推出新鞋款嘅MHL.,就揀中咗低筒版All-Star 100為藍本,分別備有卡其、奶白同深藍色嘅呢對鞋,外觀上同普通版All-Star 100基本上冇分別,因為呢個正係設計師所追求嘅「Less is more」極簡主義,淨係鞋墊先印咗兩者嘅Logo。咁有乜咁特別?就係鞋身嘅優質帆布料同更精細嘅手工,而定價$134美元亦唔算過份,想買嘅可以去MHL.嘅網店預購!




當每一個時裝潮流品牌都為了迎合 Y2K 復古熱潮紛紛推出頭戴式耳機,但 Neighborhood 瀧澤伸介卻反其道而行,推出一款名為「GP-N3NH」 的攜帶式唱片機,向 8、90年代的音樂和時尚文化致敬。 ...
style
Neighborhood 推出攜帶式唱片機:向8、90年代大熱的 Columbia GP-3 黑膠唱片機致敬!
26 Apr 2024
作為法國老字號頂級傳統手工皮鞋品牌,Paraboot 不僅用料和造工上乘,而且舒適百搭,令其深受不少成熟男士和古著愛好者的愛戴,經典地位無可動搖。可是 Paraboot 並沒有因當下的成功而滿足繼續「食老本」放緩腳步, ...
style
在鞋面添上「陰陽」圖案,令 Paraboot 帆船鞋變得更有型?
25 Apr 2024