{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 31 Jul 2015


夏天嚟到,唔知一班女士愛露腿,日本男士近來都愛露腿,仲要一露就露到上大髀,究竟係咪咁怕熱先?唔係囉!係因為呢期潮流就係興膝上短褲,仲要好短嗰隻!潮還潮,但女仔又buy唔buy?睇吓咪知!

由於近年膝上短褲有愈來愈短的趨勢,於是日本晨間節目ZIP!就做咗個特集,研究呢班《露大腿短褲男子(モモ出し短パン男子)》,睇吓咩事咁鍾情短到大髀嘅褲仔。





其實三年前膝上短褲剛開始流行時,ZIP!就做過街訪調查。





不過估唔到三年之後,男生們嘅短褲長度會短咗咁多!!



於是ZIP!就再次對呢班新嘅短褲男子作出徹底調查!



首先睇睇今時今日,日本男生嘅短褲已經進化到膝上幾cm呢?



ZIP!街訪咗50位男生,發現佢哋嘅短褲幾乎同女生短褲長度差不多。




最短甚至短到膝上18cm!!!




而平均嘅短褲長度大約係膝上14.05cm,已經遠遠超過3年前流行嘅膝上10cm。




至於點解今時今日,日本男生會著咁短嘅短褲通街走呢?除咗涼爽方便外,其實最多男生回答嘅原因係︰「可以令腳睇落更長,整體穿搭亦更有時尚感」。








同時呢啲短褲男都好講究,為咗唔令短褲造型太孩子氣,佢哋會刻意搭配遮住手掙嘅七分袖上衣以降低整體嘅露出度,咁樣睇落去就會比較成熟






如果係搭配短袖上衣,則利用襪子去降低整體嘅露出度。






無論邊一種,呢班短褲男子嘅整體肌膚露出度平均都保持喺30%左右,唔會因為短褲太短,而顯得露出太多肉。








甚至有男生,為咗著短褲時可以露出對靚腳,而去特別做腳部保養。




例如做深蹲、墊腳嚟訓練大小腿肌肉,另外仲會曬日光浴以及擦Lotion等等去保養腿部皮膚。










講返正題,到底點解日本男生嘅短褲會愈來愈短呢?原來係因為而家日本20-30歲嘅男生相較於以前身高較高,高瘦型嘅男生增加,自然對於穿著打扮都特別講究,而佢哋對對流行嘅敏感度都會間接影響自己嘅打扮。



隨住短褲愈來愈短,將來嘅男生短褲,可能就會去到膝上20cm咁誇張!




如果係超越而家膝上14cm嘅「未來短褲男子」,大家仲接唔接受到?節目就實際搵咗166位年輕男女嚟測試大家嘅接受程度。




結果大部分人都冇辦法接受呢種將來可能會流行的超級短褲!




緊係啦!因為而家膝上14cm嘅短褲已經大把女仔頂唔順!




原因係咩?咪就係不能夠接受佈滿腳毛嘅玉腿囉!呀!!好嘔心呀!!!




當每一個時裝潮流品牌都為了迎合 Y2K 復古熱潮紛紛推出頭戴式耳機,但 Neighborhood 瀧澤伸介卻反其道而行,推出一款名為「GP-N3NH」 的攜帶式唱片機,向 8、90年代的音樂和時尚文化致敬。 ...
style
Neighborhood 推出攜帶式唱片機:向8、90年代大熱的 Columbia GP-3 黑膠唱片機致敬!
26 Apr 2024
作為法國老字號頂級傳統手工皮鞋品牌,Paraboot 不僅用料和造工上乘,而且舒適百搭,令其深受不少成熟男士和古著愛好者的愛戴,經典地位無可動搖。可是 Paraboot 並沒有因當下的成功而滿足繼續「食老本」放緩腳步, ...
style
在鞋面添上「陰陽」圖案,令 Paraboot 帆船鞋變得更有型?
25 Apr 2024