{ SKIP }
文:MenClub Kay Pang
POSTED ON 26 Oct 2016
名牌出iPhone Case,絕對唔係新嘢,要追溯嘅話早喺iPhone 3G年代已經有,本來真係冇乜嘢好講,不過今次係LOUIS VUITTON,係一眾港女、港媽甚至港嫲都會鍾意果個LV,諗諗下,其實係幾威威豬嘅!



事實上,自從LV男女裝嘅設計總監面目全非之後,反而有一個全新嘅景象,Kim Jones所造嘅LV男裝,多咗好多Sport元素同潮牌例如visvim同NEIGHBORHOOD嘅影子,而Nicolas Ghesquière所造嘅女裝就更犀利,上季同Final Fantasy XIII合作將主角Lightning變成LV廣告代言人,呢次就以招牌袋款Petite Maille(手袋嘅嘢我識條鐵咩)為靈感,分別創作成Monogram、方格紋及鱷魚皮版本,相信下季正式推出果陣,一定又會引嚟爆買熱潮。



Nicolas Ghesquière率先為大家示範,係搶眼嘅!






當每一個時裝潮流品牌都為了迎合 Y2K 復古熱潮紛紛推出頭戴式耳機,但 Neighborhood 瀧澤伸介卻反其道而行,推出一款名為「GP-N3NH」 的攜帶式唱片機,向 8、90年代的音樂和時尚文化致敬。 ...
style
Neighborhood 推出攜帶式唱片機:向8、90年代大熱的 Columbia GP-3 黑膠唱片機致敬!
26 Apr 2024
作為法國老字號頂級傳統手工皮鞋品牌,Paraboot 不僅用料和造工上乘,而且舒適百搭,令其深受不少成熟男士和古著愛好者的愛戴,經典地位無可動搖。可是 Paraboot 並沒有因當下的成功而滿足繼續「食老本」放緩腳步, ...
style
在鞋面添上「陰陽」圖案,令 Paraboot 帆船鞋變得更有型?
25 Apr 2024