{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 22 Sep 2014

裸體圍裙可說是男人的浪漫,除咗愛情動作片有機會見到以外,問世間有幾多位(貌似)純情妹紙願意坦騷胸露玉背,單單穿上圍裙去下廚?台灣就有位名叫小歪嘅少女,非常慷慨,願意喺鏡頭下為少男實現裸體圍裙嘅夢想,一邊教你整檸水,一邊轉身Show豪乳。


一開始小歪就拎住隻公仔介紹有咩材料要準備,重點唔係材料,而係呢個時候佢仲著住件衫仔。


點知鏡頭一個轉身射個三分波,小歪已經換上圍裙,露出兇猛側乳。


製作過程中都不忘轉身露出曼妙身材,引網友遐想,認真識做。



老老竇竇,睇到最後仲有冇人記得其實佢係教整咩……
世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022