{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 23 Mar 2017
早排Conon McGregor同Floyd Mayweather嘅比賽就已經搞到成個搏擊運動界一地花生,當你以為可以擔定櫈仔睇一台好戲嘅時候,原來仲有第二台!因為丹爺Dan Bilzerian早前接受訪問時指,自己有意上台打返埸認認真真嘅MMA!


是咁的,卻說丹爺上排罕有地現身接受MMAjunkie Radio嘅訪問,席間有人就問起人稱「Instagram之王」、今年37歲嘅丹爺人生仲有啲咩想做嘅事。丹爺一開始都係講啲「去泰國、去斐濟滑水、去阿拉斯加滑雪」嘅正正常常嘢,到有人問佢有冇興趣參加MMA賽事時,呢位前海豹部隊成員就話「我一直都想參加MMA。我今年就37歲了,所以如果我要打,我動作最好快_啲。尤其是現在的屁孩在6-8歲就開始接受訓練,到他們上台時已經準備十足了。」


如果你有睇下丹爺個Instagram,你會見到佢都真係有舉下鐵做下Gym咁,但主要黎講都係女、錢、車、槍嘅比例高好多,咁樣樣上台會唔會打橫被人抬返落黎?丹爺就話唔擔心「我喜歡競爭,我不會去到然後Hea打,我人生沒Hea做過甚麼事,所以如我要打,我就會盡力打得好。事實上我現在也真的減少了花在派對和其他瘋狂事的時間。我相信不會太差的。」


如果係一個普通嘅37歲男人講呢番說話,你可能會覺得佢好勵志;但唔知點解由丹爺口中講出呢堆誠懇之餘,對佢黎講仲有啲謙虛嘅說話,你又覺得好奇怪。但無論如何,既然丹爺咁認真話要上台打返場真真正正嘅MMA,咁我哋擔多張櫈睇埋你呢台戲!小二!再來兩斤花生!
MMAjunkie




世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022