{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 05 May 2017
講到掛羊頭賣心口,日本都可以話係當中嘅表表者,尤其係佢哋啲深夜節目,硬係可以喺一點不露嘅情況下睇到你扯扯地,個咀角。如果配合埋最新科技,就真係睇得你好鬼開心。講緊嘅就係上個星期由富士電視台製作,用上360度VR鏡頭拍攝嘅「VR偶像水泳大會」!佢哋邀請咗天木じゅん、青山光、柳瀬早紀 、和地つかさ 等等24對胸…I mean 24位水著女優一齊玩遊戲,真係好睇到我心都涼埋呀!


佢哋總共玩咗幾個遊戲,包括水上吃麵包大賽、心口推波波大賽(睇圖你就明我講咩)、扭扭樂大賽、水中騎馬戰等等。睇落就冇咩問題,但當你諗到佢哋全部都係身材超班、著住比堅忍嘅水著女優,再加上令人折服嘅取景角度,得出嘅就係一堆波濤胸湧嘅畫面。如果你係睇網上播放嘅話,據說仲有VR功能,等你有如置身於一埋胸部之間,一轉頭就可以睇到唔同嘅「山景」,真係滿足哂男人嘅慾望呀!


咁我話得畀大家知,就一定唔會淨係得圖咁冇誠意嘅!成集嘅Link都搵埋比你,今晚一於睇哂先瞓啦——如果你仲瞓得著。

360°まる見え VRアイドル水泳大会 20170424 by ungha45hs

日本女仔著遍身材好,相信大家都知,所以大家睇日本妹時不時都會爆出一句,「啲日本妹究竟食咩大?」而從今日要介紹嘅呢位「南みゆか」身上,大家就可能會搵到答案啦! 去年11月年滿18歲、今年 ...
girls
【深夜】日本女仔究竟食咩大?「南みゆか」話係食飯!
24 Apr 2024
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024