{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 06 Aug 2015
近排公司開始有人訂月餅,文青先醒起中秋節好快就到(話就話好快,但其實仲有個幾月…)。咁講起中秋,最緊要嘅係一定係煲蠟賞月;但係賞月又係咪一定要喺中秋呢?答案係唔需要嘅!不過你個人就要喺巴西啦。因為又到一年一度「Miss Bum Bum選美」啦!!


「Miss Bum Bum由五年前開始舉行,乃係巴西一個全國性選美比賽。呢個選美比賽不問年齡(歷屆最年長者為39歲)、不問職業(有AV女優參加)、不問種族膚色、只問你個蘿友夠唔夠靚!因為「Bum Bum」者,即係Pat Pat也!參加者要先膀出巴西26個州加1個聯邦區分別舉行嘅初選,先可以去聖保羅參加決賽。


目前進行緊嘅就係決賽第一回合。要由網民選出票數最高嘅15位佳麗進入11月嘅總決賽。而日前為咗拉票,27位佳麗就身穿巴西到冇得再西嘅黃綠比堅尼走上聖保羅街頭拉票。咁話到明係選最靚Pat Pat,個焦點就當然就去到好低啦……


話就話係開放網上投票,但據英國Yahoo報導,投票網站(missbumbumbrasil.com.br)係接受投票後幾小時就突然關閉,到文青執筆之時依然係Error403緊,所以大家就冇機會親眼睇哂27個巴西最靚Pat Pat。好在有人整理咗網站關閉前嘅得票頭十名!望圖止渴先啦!

Luciana Hoppers

Camila Gomes

Claudia Pires

Melina Maia

Debora Danriu

Debora Dantas

Milena Lins

Cris Moreno

Daiana Nogueira

Dani Sperle


你話如果中秋係賞呢啲月,呢鋪就係「舉頭望明月」囉。

圖片:Codeddailymailside3.no

日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024