{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 23 Dec 2016

Prestige今年出咗個美女AV女優叫「凰かなめ」,而為咗幫佢宣傳,喺正式宣佈出道之前,Prestige就幫佢開咗個Youtube頻道拍下片,親身示範一下究竟咩色嘅底褲最容易喺白色裙到透出黎、試下嘢食玩下Game咁。到佢真係出道,就可以標榜做「實況主下海」,都算係新世代AV女優造勢方法。而一方面因為呢個宣傳見效,一方又因為「凰かなめ」本身有料,所以佢的確係今年出道嘅新人中人氣最嘅一位!

而Prestige一見到呢個方法得,就決定再接再勵,以幾乎同一個方法宣傳將於2017年1月出道嘅「愛音まりあ」



今次愛音まりあ唔玩Youtube,但就轉玩喺日本本土非常盛行嘅「niconico」,而且佢非常專一,喺啲片到咩都唔做,淨係換衫——冇錯!就係喺鏡頭前面換衫比你睇!又護士服又兔女郎又啦啦隊又盛,反正都係AV入面會經常出現嘅角色。雖然佢就真係正正經經換衫,但飛下波邊、露下小點嗰啲就在所難免(但有用後製遮住)。再加上愛音まりあ本身真係一個靚女,165cm高再加E級身材殺傷力亦好驚人!只要佢真係有心喺AV界發展,假以時日一定可以成為天后級嘅人馬!


BTW,佢隻處女作(BGN-041)要下年1月6日先正式發售,即係就算再快都應該要等到1月先有Seed,所以唔好問我拎啦好冇?到時自己用個番號Search啦!


日本女仔著遍身材好,相信大家都知,所以大家睇日本妹時不時都會爆出一句,「啲日本妹究竟食咩大?」而從今日要介紹嘅呢位「南みゆか」身上,大家就可能會搵到答案啦! 去年11月年滿18歲、今年 ...
girls
【深夜】日本女仔究竟食咩大?「南みゆか」話係食飯!
24 Apr 2024
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024