{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 30 Jan 2017
大年初一晚,相信大家都冇咁神心留喺屋企睇MenClub深夜系列,睇你哋都係同班Friend玩到悶悶地先撳入黎。之但係新正頭睇女好似又唔係好啱Feel,加上比班親朋戚友圍住又好似好危險呀可?放心,因為今晚我唔係同大家介紹女仔,嚴格上我係黎介紹風景嘅!


蘇東坡一首《題西林壁》,後兩句「不識盧山真面目,只緣身在此山中」大家應該都噏得出,但頭兩句大家就可能少見啲,其實就係「橫看成嶺側成峰, 遠近高低各不同」。本身就係講盧山嘅山態變化多端,唔同角度、唔同距離去睇都有唔同嘅景貌。但近年就通常用黎形容女仔胸前嘅兩座山峰(Ok,某啲女仔身上嗰兩座係「小丘」黎)——因為依家嘅女仔無論上半球下半球左半球同北半球都有可能拎出黎面對鄉親父老,而其中「側乳」又係最吸引人嘅(因為相對少見啲嘛)。而如果你要細分,亞洲地區同歐美嘅側乳都有唔同嘅吸引力。上面就睇咗亞洲嘅嬌小玲瓏,依家就睇下歐洲嘅高山大脈啦!


睇完啦,係咪好理解「橫看成嶺側成峰 亞洲外國各不同」嘅意思呢?又係咪真係「不識盧山真面目,只緣身在此山中」呢?










正如好多香港女仔唔需要進入主流媒體、單靠IG就可以有數以萬計Fans,日本當然亦有類似嘅網紅。好似今晚要介紹嘅呢位「早乙女かな」咁,佢既唔係啲咩寫真女星、亦冇接受過媒體訪問,甚至連自己嘅維基百科專頁都冇,但 ...
girls
【深夜】日本大尺度網紅 「早乙女かな」 流量密碼竟係呢個部位
26 Apr 2024
話說日本有一種寫真女星定位,叫做「ミニマムグラマラス」(簡稱ミニグラ),當中「ミニマム」即Minimum,意指呢位女星身材嬌小;「グラマラス」即Glamorus,通常係指身材豐滿,兩者相加即係「又細又大」、直接啲講 ...
girls
【深夜】又細又大! 娃娃臉地盤工頭「堀みなみ」轉職寫真!
26 Apr 2024