{ SKIP }
文:MenClub William
POSTED ON 12 Jul 2017
一個美國人在日本開拉麵店,聽起來像會失敗收場,開張第一日就遇上日本拉麵資料庫主席大崎裕史先生,一炮而紅,自此,全日本的拉麵客都來到他的店,那個美國人的名字叫做Ivan Orkin,不過在他的店食拉麵,最好就專心一點,要不然他會叫你「Go Fuck yourself!」。



無錯又係《Chef’s Table》,今次想介紹下呢一集講嘅主角Ivan Orkin,不過我最初認識艾文拉麵,就喺David Chang本美食雜誌《Lucky Peach》裡面。Ivan Orkin,美國白人,出身紐約猶太社區,自細就好鍾意日本文化,80年代畢業後就過日本教書教英文,先後有2位日本妻子,特別鍾情拉麵,同佢一齊研究,注定佢同日本結下不解之緣。


佢嘅故事相當勵志,有起有跌,過程唔詳述。2007年開店,佢唔揀喺東京六本木,最多外國人旅居嘅地方,揀喺東京西邊鄉郊「芦花公園」(Rokkakoen),小店仲只有10個位,因為佢想嘅係做地道嘅拉麵店。


佢嘅拉麵無論喺湯頭、麵條或掌控拉麵味道嘅元醬(moto tare),都有強烈嘅個人風格,結合猶太出生、美國文化同日本拉麵嘅元素,同當時傳統拉麵好有分別,混合雞湯、雞油、菜湯嘅湯頭,帶出層次;自行研發嘅烤蕃茄,係日本人從未加入拉麵的新奇元素; 人家用現成拉麵,佢仲用20種麵粉開始試驗配比,自家製拉麵,加入猶太民族特色的黑麥。




齋睇都覺得好唔同,但你總會覺得日本人未必食唔慣,放心,因為開店第一日就遇上HIROSHI OSAKI 拉麵資料庫主席大崎裕史先生,得到一句評語: 「好食!」,自此掀起熱潮,之後更多次親身上電視節目,之後仲同日本第三大泡麵廠Sapporo Ichiban(札幌一番)合作推出艾文拉麵嘅招牌鹽味拉麵,仲要迅速係1個月內賣晒30萬包,紅極一時。


喺日本開咗近10年拉麵店的Ivan,用一碗全情投入嘅拉麵征服咗日本人。2015年,他將他在日本的拉麵店全數關店,把業務搬回紐約,重新開始佢嘅餐廳(因為佢講過佢唔係做拉麵店,只係佢餐廳賣拉麵姐),幸好原店的經理將之承繼,你仲可以去食到招牌鹽味拉麵。呢一集,真係好好睇。


http://www.ivanramen.com/
對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023