{ SKIP }

POSTED ON 23 Mar 2017
我們MenClub之前都有介紹過越南明星級大廚 Luke Nguyen,佢拍過嘅飲食節目,去到邊食到邊煮到邊,尤其是介紹越南當地的街頭小食,看過的一定記得。而今次介紹的,就是他在香港開設的餐廳Moi Moi by Luke Nguyen。


新店位於中環,裝修格局Fine Dine,暗暗滲出越南味,主打現代摩登的越南菜,將Luke家傳的菜譜和他最鍾情的街頭小食共冶一爐,一碟碟越南經典菜色變成Fine dine大枱的美饌,誰說越南食物一定要食Pho河粉?








綠茶煙燻鴨胸沙律 $138

鴨胸先用越南綠茶煙燻,略帶茶香,沙律有香蕉花、花生碎、辣椒、芽菜,味道反而被酸酸甜甜的醃菜搶走,味道清新極開胃,應該是我吃過最好食的越南沙律。


法包三文治 Banh Mi $148

去過越南一定會知道,食越式三文治Bahn Mi 就一定有札肉,不過這邊就將法包個餡變一變,換上碳燒豬肉餅,肉餅有厚度,略帶碳香,加上越南醃菜、洋蔥和焦糖豬肉汁,好似食burger咁。用上整條長法包,份量超大。


招牌五姨米糕  $148

越南米糕是越南人由細到大都食的家常菜,這道菜顧名思義,就係Luke五姨的家傳食譜,用粘米粉和澄麵粉做成的米糕,再加上焦糖豬頸肉、虎蝦、肉鬆等upgrade咗配料。外皮煎得香脆,質感有趣,介乎蘿蔔糕和年糕之間,而且用上魚露較味,味道鹹香,一啖咬落去層次亦豐富。


招牌牛油果撻  $88

食到尾都要食返個越南甜品,靈感來自越南街頭常見的牛油果smoothies,撻皮果餡特意調配,沒有想像中的肥膩,質感像Mousse,食吃時候加入紫蘇及蜜糖脆脆同吃,味道更甜美。



Moi Moi by Luke Nguyen
地址:香港中環干諾道中41號盈置大廈地下
電話: 2808 1086

營業時間:11:30am - 3:00pm、 5:30pm – 10:00pm (星期日休息)



對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023