{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  圖:互聯網
POSTED ON 21 Aug 2014

如果大家有留意過早排某週刊的專題,可能都知道四驅車熱潮再度席捲日本同香港,勢必再次洗劫各大小朋友嘅銀包。小學館乘住今年係《四驅兄弟(爆走兄弟レッツ&ゴー!!)》20週年,決定在《コロコロ増刊号》連載新作。故事仲會跟返現實時間推進二十年,星馬豪已經大個仔,仲會帶埋部新麥林號出場!

但到目前為止只得文字轉載,有關刊載詳情一概欠奉。想知道最新消息就要留意我地日後報道嘞!



作為法國老字號頂級傳統手工皮鞋品牌,Paraboot 不僅用料和造工上乘,而且舒適百搭,令其深受不少成熟男士和古著愛好者的愛戴,經典地位無可動搖。可是 Paraboot 並沒有因當下的成功而滿足繼續「食老本」放緩腳步, ...
style
在鞋面添上「陰陽」圖案,令 Paraboot 帆船鞋變得更有型?
25 Apr 2024
Marshall推出嘅頭載式耳機系列Major及無線耳機Minor,素來以外型搶眼而且音質出色而聞名。近日Marshall就宣佈同時更新兩個系列,分別推出最新Major V及Minor IV新耳機。最快5月初就可以買到。 外觀上 ...
tech
【耳機】Marshall 更新經典耳機系列 Major V及Minor IV下月初發售
25 Apr 2024