{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 08 Aug 2017
根據時空膨脹理論,一部渣古嘅移動速度越快,相對於移動速度較慢嘅觀察者黎講佢嘅時間就會減慢(利申讀文科),簡單啲黎講就即係喺做咩都有三倍速嘅馬沙眼中,我哋嘅時間係過得快好多。既然時間過得咁快,大家又咁多行程要記,咁就當然要有一本好嘅手帳記得哂佢啦係咪?


其實上年差唔多時間Bandai都已經出過一本「馬沙專用手帳」,同樣係紅色皮革面,B6大小、有月間表同週間表,每頁又有原作插畫,當中週間表嘅插畫更加係順住一年戰爭嘅進程黎放。附錄又有一年戰爭地圖、機設圖、人物關係圖之類。不過如果要數同上年嗰本最唔同嘅,就係2018年版有包金角,以及封面設計唔同咗。


價錢方面就比上年嗰本貴幾十Yen,要3996Yen,約282HKD左右,預計11月發貨。另外上年都有賣嘅馬沙萬年筆都有再販,買黎襯返一Set就啱啦。
P-Bandai.jp


主打多項AI功能嘅華為Pura 70系列上周正式開賣,多個型號短時間內被搶購一空。不過,有用戶就發現機內嘅AI修圖功能,竟然可以去除部份衣服,生成出性感激凸身材,引起網民熱烈討論。事後華為回覆傳媒,承認AI演算法 ...
tech
【科技】華為手機AI一鍵修圖功能變「一鍵脫衣」引熱議!官方:已修復漏洞
26 Apr 2024
當每一個時裝潮流品牌都為了迎合 Y2K 復古熱潮紛紛推出頭戴式耳機,但 Neighborhood 瀧澤伸介卻反其道而行,推出一款名為「GP-N3NH」 的攜帶式唱片機,向 8、90年代的音樂和時尚文化致敬。 ...
style
Neighborhood 推出攜帶式唱片機:向8、90年代大熱的 Columbia GP-3 黑膠唱片機致敬!
26 Apr 2024