{ SKIP }
文:MenClub Kay Pang 圖:互聯網
POSTED ON 12 Oct 2017
回想當年喺太子聯合廣場宇宙船舊鋪「打書釘」嘅日子,翻開一期又一期嘅《smart》、《MEN'S NON-NO》等等跟住o架仔玩Layering襯法,睇《HUgE》有咩新單品要入手,又會快揭專攻街頭Snap Shot嘅《FRUiTS》學Mix & Match,果段日子絕對係日牌又或者裏原宿文化最盛放嘅日子。


可惜近年先有《HUgE》停刊,《MEN'S NON-NO》愈嚟愈唔好睇,就連《FRUiTS》亦係今年2月正式停刊!正當大家都惋惜一代「街拍天書」都敵不過Social Media平台嘅洗禮,原來「離開是為了回來」,《FRUiTS》嘅出版社宣佈推出全新嘅不定刊發行別冊刊物《NIL》。《NIL》以發掘次世代街頭型人為出發點,創刊號以「言葉(即語言意思)」為題,邀請到現年只有13歲嘅世界滑板冠軍山本勇、雪板選手淺谷珠琳及演員吉村界人等等,透過各人嘅喜好傳遞年輕世代嘅生活態度,仲有當然唔少得Snap Shot啦!有興趣嘅朋友可按此一窺部份內容。

當每一個時裝潮流品牌都為了迎合 Y2K 復古熱潮紛紛推出頭戴式耳機,但 Neighborhood 瀧澤伸介卻反其道而行,推出一款名為「GP-N3NH」 的攜帶式唱片機,向 8、90年代的音樂和時尚文化致敬。 ...
style
Neighborhood 推出攜帶式唱片機:向8、90年代大熱的 Columbia GP-3 黑膠唱片機致敬!
26 Apr 2024
作為法國老字號頂級傳統手工皮鞋品牌,Paraboot 不僅用料和造工上乘,而且舒適百搭,令其深受不少成熟男士和古著愛好者的愛戴,經典地位無可動搖。可是 Paraboot 並沒有因當下的成功而滿足繼續「食老本」放緩腳步, ...
style
在鞋面添上「陰陽」圖案,令 Paraboot 帆船鞋變得更有型?
25 Apr 2024